Reklama2023-02-23
13

Piwo Tyskie z hasłem „Jesteśmy na TY”, w reklamach Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński

W nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują aktorzy Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Marka odświeżyła komunikację, wprowadzając hasło „Jesteśmy na TY”, oraz wygląd swoich puszek i butelek.

Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński pojawią się w serii spotów piwa Tyskie z nowym hasłem „Jesteśmy na TY”. To pierwszy z duetów reklamujących markę.

- Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy „Jesteśmy na TY” niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina - mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego - podkreśla Paweł Drubkowski, brand manager Tyskiego.

 

Równocześnie do sprzedaży są wprowadzane butelki i puszki piwa Tyskie z odświeżoną oprawą wizualną, przygotowaną przez agencję BNA.

Kreację kampanii przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda wspólnie z działem marketingu Tyskiego.

Spoty nakręcił Michał Englert, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół Moon films, za postprodukcję Platige Image, a za udźwiękowienie Juice. Zdjęcia do kampanii wykonała Zuza Krajewska. Planowaniem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith.

„Przejdźmy na TY” w reklamach Tyskiego przez pięć lat

Slogan i koncepcję kreatywną „Przejdźmy na TY” wprowadzono do komunikacji marketingowej piwa Tyskie w 2018 roku. Zeszłoroczna kampania była realizowana pod hasłem „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”, obejmowała też loterię z wizerunkami polskich królów.

Markę promowały też znane osoby - w 2021 roku w reklamach wystąpili  dziennikarz sportowy Mateusz Borek i piłkarz ręczny Karol Bielecki.

Zimą dwa razy przeprowadzono promocje kończące się podróżą Tyskim Pociągiem Świątecznym, a w styczniu 2021 roku w dzień finału WOŚP zaaranżowano spotkanie skonfliktowanych ze sobą Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana.

Dorociński promował Santandera i PZU, Fronczewski - Wongę i Dębowe

Marcin Dorociński przez ostatnie trzy lata występował w kampaniach Santander Bank Polska. W latach 2014-2016 był ambasadorem marketingowym PZU, a w 2017 roku zaczął reklamować samochody Opel. Był też jednym z bohaterów akcji Grupy Żywiec „Wielka zwrotka Ż” zachęcającej do oddawania butelek zwrotnych.

Piotr Fronczewski od połowy 2019 roku pojawiał się w kampaniach platformy pożyczkowej Wonga. Przez kilka lat reklamował też piwo Dębowe, razem z youtuberem ReZim zagrał w spocie Coca-Coli.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas