Reklama2017-04-19
2

Muzyka z „Siedmiu Wspaniałych” w nowych spotach piwa Warka (wideo)

Grupa Żywiec w nowych spotach promujących piwo Warka odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata, przy kultowej muzyce z filmu „Siedmiu Wspaniałych”.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Lvov dom produkcyjny Film Produkcja, studio Televisor, agencja The Digitals, Roots PR i dom mediowy MediaVest.

Nowe spoty są kontynuacją ubiegłorocznej kampanii przedstawiającej Planetę Warka - pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. Jak podaje Grupa Żywiec, kampania pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki, dając Warce miejsce w pierwszej trójce najlepiej kojarzonych piw w Polsce.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/warka-radler-piwo-reklamowane-w-wersji-malina-z-cytryna ##

W nowym spocie świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody.

Drugi spot dotyczy kibicowania piłkarskiej reprezentacji Polski. Widzowie mogli go już zobaczyć w marcu, film będzie jeszcze powracał wraz z kolejnymi wydarzeniami z udziałem „biało-czerwonych”.

 

- Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. - Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem - dodaje.

 

Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LvovV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor.

Za działania w internecie (m.in. w social mediach) odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Autor:bg

Więcej informacji:Warka, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas