Reklama2017-04-05
1

VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec w internecie, wybierając do współpracy agencję VML Poland. Wcześniej obsługą marki w tym zakresie zajmowała się agencja Gong.

Wygrana w przetargu Grupy Żywiec oznacza powrót agencji VML Poland - po czterech latach przerwy - do obsługi internetowych działań dla marki piwa Żywiec (wówczas agencja działała jako Pride&Glory Interactive)

VML Poland będzie odpowiadać za strategiczno-kreatywną obsługę marki Żywiec w mediach społecznościowych, wybrane z innych jej aktywności w internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.

Strony nie ujawniają czasu trwania umowy oraz jej warunków.

Poprzednio za działania reklamowe Żywca w internecie odpowiadała agencja Gong.

Autor:bg

Więcej informacji:piwo, Żywiec, VML Poland, Gong

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas