Reklama2011-07-15
12

PKO BP: 300 tys. rachunków i 160 tys. klientów dzięki Szymonowi Majewskiemu

PKO BP informuje, że przez cztery miesiące trwania kampanii z Szymonem Majewskim pozyskał 160 tys. nowych klientów i 300 tys. rachunków. 85 proc. odbiorców tych reklam uważa, że zdecydowanie poprawiły one wizerunek banku.

Wśród klientów PKO BP pozyskanych w trakcie kampanii z udziałem Szymona Majewskiego najpopularniejsze jest Konto za Zero, które wybiera 60 proc. z nich. Przypomnijmy, że reklamy tego konta były emitowane od marca do maja, a Majewski występował w nich jako marketingowiec-koszykarz (zobacz ten spot), rzecznik prasowy (zobacz ten spot) i kobieta (zobacz). Natomiast Konto Pierwsze - skierowane do osób w wieku 13-18 lat - wybrało 24 proc. nowych klientów banku.

>>> Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność

PKO BP podkreśla - powołując się na wyniki badań TNS Pentor - że reklamy Konta za Zero z Majewskim zauważyło 90 proc. osób, które obejrzały je w bloku sześciu spotów z różnych branż. Natomiast reklamę kredytu hipotecznego, w której showman uczy dykcji (zobacz ten spot), zapamiętało prawie 100 proc. takich widzów. 85 proc. respondentów ocenia, że te reklamy poprawiły wizerunek banku.

Ponadto PKO BP informuje, że reklamy z Szymonem Majewskim osiągnęły jedne z najwyższych na rynku wskaźników zaangażowania uwagi widzów, które mierzy firma SMG/KRC w badaniu ATP. Dla tych spotów wyniki znacznie przewyższają średnią, osiągając poziom porównywalny jedynie z czterema reklamami w historii badania prowadzonego od kwietnia 2008 roku.

- Efekty kampanii z udziałem Szymona Majewskiego przerosły nasze oczekiwania. Spoty wstrzeliły się w upodobania Polaków i osiągają dużą oglądalność, a zdecydowana większość widzów czeka na kolejne - cieszy się Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP. - Wizerunek banku w oczach naszych dotychczasowych i potencjalnych klientów konsekwentnie ulega zmianie na lepsze, a nowa oferta cieszy się dużym zainteresowaniem - podkreśla.

Autor:tw

Więcej informacji:PKO BP, Szymon Majewski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas