Internet2010-11-17
1

PKO BP: Inteligo będzie liderem rynku bankowości internetowej

PKO Banku Polski planuje, że jego wirtualne ramię - Inteligo w 2012-2013 roku będzie liderem rynku bankowości elektronicznej w Polsce, poinformował prezes Zbigniew Jagiełło.

„Daliśmy sobie czas, aby w roku 2012, czy w 2013 roku być głównym graczem na tym rynku" - powiedział Jagiełło dziennikarzom.

„Wielkość, dochodowość i jakość -  to one powinny spowodować, że Inteligo będzie numerem jeden na rynku"- dodał prezes. 

PKO BP zgodnie ze strategia na lata 2010-2012  liczy, że Inteligo zwiększy udział w segmencie klientów detalicznych, a do końca 2012 roku ich  liczba wzrośnie o 1 mln wobec ponad 640 tys. obecnie. Bank chce także w tym czasie zwiększyć wolumen depozytów do 9,3 mld zł wobec 2,9 mld zł obecnie.

„Od maja sprzedajemy dziennie 300-500 nowych rachunków i robimy to bez jakiejkolwiek komunikacji z rynkiem. To kilka razy więcej niż wcześniej"- powiedział dyrektor zarządzający w PKO BP Jacek Komaracki.

Plan zakłada także, że do końca 2012 roku bank wyda klientom Inteligo 300 tys. kart kredytowych i udzieli 165 tys. pożyczek gotówkowych.

Pierwsze zmiany w ofercie Inteligo bank wprowadził w maju tego roku. Objęły one m.in. bezpłatne przelewy i zlecenia stałe, możliwość zamawiania raportów BIK on-line, darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku.

Od 15 listopada wraz ze startem kampanii promocyjnej bank wprowadził kolejne zmiany i nowości, oferując trzy sposoby autoryzacji transakcji (obok istniejących zdrapek kodów dostępne są token w telefonie komórkowych oraz kody sms-owe), kartę płatniczą łączącą cechy karty kredytowej i debetowej, a także abonament miesięczny wysokości 4 zł za bezprowizyjne korzystanie ze wszystkich bankomatów na świecie.

Autor:masz / isb / pr

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas