Reklama 2019-10-23
3

PKO BP reklamuje pożyczkę konsolidacyjną jako antygrawitacyjną (wideo)

W nowej kampanii PKO Banku Polskiego reklamowana jest pożyczka konsolidacyjna. Akcja przebiega pod hasłem „Przeskocz na lżejsze raty!”.

Reklamy podkreślają, że przy przeniesieniu rat kredytowych do PKO BP klient płaci tylko jedną ratę miesięcznie i może pożyczyć dodatkowe środki wynoszące do 25 proc. konsolidowanej kwoty. W spocie hasło „Przeskocz na lżejsze raty!” odzwierciedlają bohaterzy unoszący się błogo w stanie nieważkości.

Reklamowana pożyczka dotyczy kwot od 500 zł do 200 tys. zł, rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,38 proc. Oferta jest dostępna także dla osób niemających konta w PKO Banku Polskim.

 

W poprzedniej dużej kampanii PKO BP, pod hasłem „Ten pierwszy raz”, promowano Konto dla Młodych. Wcześniej reklamowano pożyczkę gotówkową Mini Ratka oraz - z udziałem aktora Macieja Musiała - konto walutowe.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam i działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamujące bank obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Autor: tw

Więcej informacji: PKO BP, pożyczka, bank

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas