Reklama2010-03-09
1

PKO BP reklamuje Max Pożyczkę z prowizją 0 proc. (wideo)

W telewizji, internecie i oddziałach PKO BP rozpoczęła się kampania reklamowa Max Pożyczki. Akcję przygotowały agencje GGK Lowe i Hypermedia oraz dom mediowy ZenithOptimedia.

W kampanii Max Pożyczki w PKO BP reklamowane są jej dwa warianty z zaznaczeniem, że ten obejmujący kwoty od powyżej 3 tys. do 5 tys. zł brutto na 12 miesięcy nie wiąże się z koniecznością płacenia prowizji. Przekaz podkreśla, że PKO BP jest bankiem pierwszego wyboru dla milionów Polaków, a przecież zwykle gdy czegoś potrzebujemy, zwracamy się do najbliższych osób, którym ufamy, więc najlepiej skorzystać ze sprawdzonej oferty pożyczkowej tego banku.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP Info, kanały tematyczne AT Media i Discovery), internecie (WP, Onet, Interia, o2, Nasza-klasa, sieci reklamowe Ad kontekst i Business Ad Network, komunikator Gadu-Gadu) oraz oddziałach PKO BP (ulotki i plakaty).

Koncepcję i kreacje kampanii opracowała agencja GGK Lowe, działania w internecie przygotowała agencja Hypermedia, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas