Internet 2013-01-08
0

PKP Intercity odświeża internetowy system sprzedaży biletów

PKP Intercity udostępniło pasażerom odświeżoną wersję internetowego systemu sprzedaży biletów.

Dzięki zmianom wdrożonym na stronie www.intercity.pl, zakup biletu będzie się teraz odbywać w trzech krokach - wyborze połączenia, wyborze liczby biletów i ewentualnych ulg oraz dokonaniu samej płatności.

Do tej pory system wyświetlał informacje o cenie biletów dopiero po zalogowaniu i dokonaniu rezerwacji przez klienta. Od teraz każdy zanim zarezerwuje bilet, otrzyma taką informację wcześniej.

Zmiany dotyczą także samego procesu logowania. Zostaje on przeniesiony na koniec ścieżki zakupu i jest wymagany dopiero w przypadku chęci dokonania zakupu biletu.

Zmieniona została również ścieżka zwrotu internetowych biletów. Nie wymaga ona teraz przechodzenia przez kilka zakładek na stronie - wystarczy zalogować się na konto i wybrać w lewym pasku zakładkę "Moje bilety". Aby zrezygnować z biletu należy w zakładce "Opłacone" wybrać przy bilecie, z którego chcemy zrezygnować, polecenie "Rezygnuj". Po potwierdzeniu komunikatu bilet pojawia się w zakładce "Zwrócone bilety", gdzie istnieje możliwość zwrotu płatności.

PKP Intercity zaoferowało także osobom korzystającym z wyszukiwarki www.rozklad-pkp.pl możliwość dokonania bezpośredniej transakcji zakupu biletów bez konieczności ponownego wyszukiwania preferowanego pociągu na stronie przewoźnika.

Podróżujący z PKP Intercity mogą kupować bilety na połączenia krajowe przez dowolne przenośne urządzenie mające dostęp do sieci internetowej, bez konieczności drukowania blankietu biletowego. Wystarczy, że podczas kontroli pasażer pokaże konduktorowi kod biletu na ekranie smartfona, laptopa czy tabletu.

PKP Intercity podaje, że w 2012 roku pasażerowie przewoźnika kupili przez internet ponad 900 000 biletów, czyli o 66% więcej niż w roku 2011.

Autor: km

Więcej informacji: PKP Intercity

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas