PR 2019-01-09
0

PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację działań public relations i event marketingu w ramach kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd". Budżet na akcję to 1 476 000 zł.

Przetarg miał charakter nieograniczony. Do zadań zespołu Partner of Promotion należy m.in. organizacja konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych. Agencji powierzono również realizację działań ambientowych i warsztatów dla instruktorów nauki jazdy.

Akcja „Bezpieczny przejazd" ma na celu minimalizację liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. 

Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas