Reklama2019-07-26
0

Platforma Going. zachęca do "pójścia w miasto"

„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. - platformę agregującą wydarzenia kulturalne i rozrywkowe z całej Polski. Akcję przygotowała agencja Madogz.

W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.

Na potrzeby promocji zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję.

Reklama składa się z krótkich scen przedstawiających młodych ludzi m.in. bawiących na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzających wystawę. Całość spajają i dynamiczny utwór grający w tle oraz rytmicznie powtarzane hasło „Going”.

Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych - Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach - m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu odpowiada agencja Madogz.

Autor:jd

Więcej informacji:Going, kampania reklamowa, Going.

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas