Reklama2019-03-25
2

Adam Małysz z żoną i córką reklamuje internet domowy z 5G Ready w Play (wideo)

W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play występuje Adam Małysz ze swoją żoną i córką. Akcja wspiera promocję internetu domowego w ofercie abonamentowej oraz standard 5G Ready.

W ramach promocji przez 9 miesięcy można korzystać z internetu domowego w ramach opcji grupowej w planie abonamentowym L. W tej ofercie dostępny jest też router Netgear.

Kampania zachęca do przeniesienia usługi internetowej do Play nawet przed końcem umowy z innym operatorem. Reklamy promują też wprowadzoną przez telekom z początkiem marca markę 5G Ready oraz podkreślają, że w rankingu Speedtest.pl z lutego br. Play zajął pierwsze miejsce wśród sieci mobilnych w ogólnym zestawieniu szybkości internetu.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/5g-ready-w-play-wojewodzki-margaret-wojciechowska-krupa-i-blaszczykowski-w-reklamie-wideo ##

W reklamach Adam Małysz występuje ze swoją żoną Izabelą Małysz i córką Karoliną Małysz. Były skoczek narciarski i kierowca rajdowy już parę razy pojawił się w reklamach Play, dwa lata temu promował Play na Kartę.

 

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy BTL-owe i aktywności w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamowe sieci są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/play-ile-wyniesie-dywidenda-w-2019-roku-jaki-zasieg-i-ile-ma-stacji-bazowych ##

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas