Od 24 czerwca użytkownicy platformy streamingowej Player mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. Wszystko dzięki dodatkowym treściom dostarczanym przez Eurosport, który pokaże m.in. zbliżające się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio.
TVN Grupa Discovery poszerzyła ofertę Playera, serwisu streamingowego, o sportowe wydarzenia transmitowane przez Eurosport. W ramach nowych pakietów Eurosport w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów, zyskując także dostęp do bogatej biblioteki VoD i archiwum Eurosportu.
Już wkrótce igrzyska olimpijskie
- Włączając pełną ofertę Eurosportu czynimy Playera najsilniejszym serwisem streamingowym w Polsce. Od dziś to świetna propozycja także dla fanów sportu, którzy chcą oglądać na żywo najważniejsze wydarzenia sportowe świata, na czele z igrzyskami olimpijskimi, turniejami tenisowego Wielkiego Szlema i kolarskimi wielkimi tourami. Eurosport w Playerze to wielkie emocje sportowe i rozrywka dla całej rodziny w jednym miejscu - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN i dyrektor Eurosportu w Polsce. Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio rozpoczną się 30 lipca i potrwają do 8 sierpnia. Prawa do tej imprezy ma Eurosport, TVP posiada jedynie sublicencję.
Player staje się - obok Eurosportu - domem igrzysk olimpijskich w Polsce. Widzowie obejrzą tu każdy moment największej imprezy sportowej świata. Użytkownicy Playera nie przegapią żadnego występu żadnego sportowca. Będą mieli okazję zobaczyć na żywo i na żądanie wszystkie starty Polaków i największych gwiazd sportu i walkę o każdy medal. Eurosport w Playerze to łącznie 3,5 tysiąca godzin transmisji prosto z Tokio przy nawet 46 równoległych streamach. Tylko na platformach TVN Grupa Discovery fani sportu znajdą wszystko, co może ich zainteresować podczas Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Żadne inne medium ani platforma w Polsce nie zapewni tak szerokiej i kompleksowej relacji z imprezy i nie da widzom porównywalnej pełni i jakości doświadczeń.
Trzy nowe pakiety łączące Playera z zasobami Eurosportu
24 czerwca 2021 roku w serwisie player.pl pojawiły się trzy nowe pakiety łączące bibliotekę Playera z zasobami Eurosportu. Nowa oferta to możliwość oglądania najważniejszych wydarzeń sportowych połączona z ogromną biblioteką filmów i seriali, popularnych tytułów Player Original, programów rozrywkowych i edukacyjnych, newsów, treści lifestyle, motoryzacyjnych oraz kontentu dla dzieci. Subskrybenci nowych pakietów mogą śledzić dwa kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2, a także dostają dostęp do szeregu równoległych live streamów, bogatej kolekcji VoD oraz obszernego archiwum treści sportowych. Pakiety kosztują 10, 25 i 40 zł. Najtańszy to dostęp do samych treści Eurosportu, droższe pakiety obejmują także inne treści Playera.
Udostępnienie treści Eurosportu w Playerze umożliwi dotarcie do nowego grona odbiorców. Dzięki wykorzystaniu skali i marki Player, treści Eurosportu będą dostępne w każdym miejscu i z każdego urządzenia dla większej liczby fanów sportu w Polsce niż kiedykolwiek wcześniej. Połączenie oferty otwiera także nowe możliwości dla subskrybentów Eurosport Playera, zyskują oni bowiem dostęp do ogromnej biblioteki serwisu player.pl.
Player także z ofertą Discovery+
W grudniu w Playerze zadebiutowała kolekcja Discovery+. Łącznie w ofercie znajduje się w niej ponad 2 tys. godzin treści, w tym produkcje własne pod marką discovery+ Originals, przygotowane specjalnie dla widzów platformy VoD. Biblioteka będzie wzbogacana o kolejne tytuły. W lutym Player zaczął oferować odpłatnie nawet pakiet z reklamami.
W wersji przeglądarkowej zdecydowanym liderem Netflix
Zdecydowanym liderem serwisów VoD w Polsce pozostaje Netflix, który wyprzedza CDA Premium i Playera. Miesiąc do miesiąca wszystkie czołowe serwisy zanotowały spadki wyników, procentowo najwięcej straciły Ipla.tv i Primevideo.com. Przeglądarkową wersję Netflixa w maju br. odwiedziło 5,84 mln polskich internautów, co dało 20,11 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Dział Premium na CDA.pl zanotował 3,32 mln użytkowników i 11,43 proc. zasięgu, a Player.pl (TVN Grupa Discovery) - 3,17 mln użytkowników i 10,9 proc. zasięgu.
W maju kolejne trzy witryny w zestawieniu miały po ok. 2,3 mln internautów. HBOGO.pl zanotowało 2,35 mln odwiedzających i 8,07 proc. zasięgu, dział VoD na WP.pl - 2,33 mln użytkowników i 8,04 proc. zasięgu, a TVP VOD - 2,29 mln użytkowników i 7,89 proc. zasięgu. Na serwis Ipla.tv (Grupa Cyfrowy Polsat) zajrzało 1,47 mln internautów, co dało 5,05 proc. zasięgu. Działający od roku Canalplus.com miał 1,29 mln użytkowników i 4,46 proc. zasięgu, a vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,21 mln użytkowników i 4,17 proc. zasięgu. Z kolei Primevideo.com, należący do Amazona, odwiedziło 728,8 tys. polskich internautów, co przełożyło się na 2,51 proc. zasięgu.
W mobile’u Player tuż przed Iplą
W ramach badania Mediapanel podawane są też wyniki czołowych polskich aplikacji mobilnych (tylko te są objęte w badaniu audytem). W maju aplikacja Playera miała 1,43 mln użytkowników i 4,9 proc. zasięgu, aplikacja Ipli - 1,38 mln użytkowników i 4,8 proc. zasięgu, aplikacja TVP VOD - 450 tys. internautów i 1,5 proc. zasięgu, a Cyfrowy Polsat GO - 356,1 tys. użytkowników i 1,2 proc. zasięgu.