Internet2020-03-23
2

player.pl z oficjalnym kontem na TikToku

W piątek, 20 marca player.pl uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku. Na kanale można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.

Na oficjalnym kanale player.pl na TikToku można już znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także m.in. fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/koronawirus-epidemia-kina-zamkniete-apeluja-do-rzadu-o-wsparcie-pensji-i-zawieszenie-skladek-na-pisf ##

- Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów - w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Profil player.pl na TikToku powstał we współpracy z DDOB.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn24-na-player-pl-dla-wszystkich-subskrybentow-wyrazny-wzrost-ruchu-i-transakcji-na-platformie ##

Według danych Gemius/PBI w styczniu br. Player.pl zanotował 2,47 mln użytkowników i 33,06 mln odsłon.

Pod koniec lutego br. Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska, przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że z płatnej oferty subskrypcyjnej Player.pl na koniec ub.r. korzystało 300 tys. internautów.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:player.pl, TikTok

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas