Internet2019-07-09
5

Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową „Gazety Wyborczej”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła wspólną promocję razem z platformą Player.pl należącą do Grupy TVN Discovery Polska. Kupując cyfrową subskrypcję „GW” użytkownik dostaje też dostęp do podstawowego pakietu na Player.pl.

Oferta dostępna jest od początku lipca do końca września br. Cena pakietu wynosi 19,90 zł za miesiąc, a abonament obejmuje miesięczny dostęp do serwisu Wyborcza.pl plus - po aktywacji kodu - także miesięczny dostęp do pakietu „Start” w Player.pl.

- Pakiet „Wyborcza.pl + Player.pl” może być perłą w koronie naszej cyfrowej oferty. Już wcześniej, kupując prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”, czytelnicy mieli dostęp do wybitnego polskiego dziennikarstwa, a także tekstów z „Wall Street Journal”  i „New York Times'a” oraz europejskich gazet tworzących LENA (Leading European Newspaper Association): „Die Welt”, „El Pais”, „Le Soir”, „La Repubblica”, „Le Figaro”, „Le Soir” i „Tribune de Genève”. Teraz dodatkowo otrzymają treści telewizyjne spod znaku TVN. To oferta nie do pobicia - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".- Pakiety łączone to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb użytkowników. To innowacyjne i wyjątkowe połączenie na polskim rynku. Liczymy na to, że znajdzie wielu wiernych fanów - dodaje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.  

Abonenci w ramach nowej promocji będą mieli nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych) poprzez przeglądarki internetowe oraz w aplikacji mobilnej, oraz do pakietu „Start” w Player.pl. Od początku lipca w ramach pakietu „Start” można oglądać też streaming trzech kanałów: TVN, TTV i TVN7.

Agora nie ujawnia szczegółów umowy, nie wiadomo więc jak rozkładają się koszty i zyski wynikające z połączenia sił przez wydawców. - Jest też zdecydowanie za wcześnie, aby powiedzieć, czy będziemy kontynuowali współpracę po zakończeniu okresu promocyjnego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory.

Nową ofertę Wyborcza.pl promuje kampania z hasłem „Historie, które pragniesz poznać" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-wyborcza-subskrypcja-cyfrowa-najwiecej-uzytkownikow-zapewniaja-sledztwa-dziennikarskie-i-reportaze-duzego-formatu ##

Z danych Gemius/PBI wynika, że w maju br. Player.pl odwiedziło 3,23 mln realnych użytkowników, a więc 11,44 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 36,40 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 3 godziny, 54 minuty i 48 sekund

W tym samym miesiącu portal Wyborcza.pl zanotował 8,08 mln użytkowników, 74,18 mln odsłon oraz 9 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Liczba subskrypcji cyfrowej wersji „Gazety Wyborczej” na koniec maja wynosiła 192 tys., o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r.

Autor:jk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas