Reklama2020-11-04
3

Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca świąteczną ofertę Plusa.

Plus rozpoczął z początkiem listopada komunikację marketingową związaną ze świętami Bożego Narodzenia. W spocie Szymon Majewski w świątecznej atmosferze gości w salonie Plusa rodzinę z bliźniaczkami. Reklama promuje ofertę abonamentów nawet o połowę taniej.

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Czytaj także: Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium

W ub.r. Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, przy spadku wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 6,36 mld zł i kosztów operacyjnych o 1,8 proc. do 5,69 mld zł osiągnął wzrost zysku netto ze 166,1 do 354,3 mln zł. Zadłużenie kredytowe firmy zmalało z 9,16 do 8,55 mld zł.

Metryczka kampanii:

Kampania: Plus Abonament
1.      Nazwa reklamy: „Bliźniaczki"
2.      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3.      Agencja: S&F
4.      Reżyser: Piotr Janowski
5.      Operator obrazu: Marek Rajca
6.      Scenariusz: Monika Kamińska, Karolina Czarnota
7.      Muzyka: You'll Get Me For Christmas" Bill Connor, Robert Gordon Saker
8.      Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9.      Dom mediowy: Vizeum
10.  Media: TV, Online, Radio, OOH, BTL

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas