Technologie2020-12-29
0

Ruszyła nowa promocja Plusa "W Wielkiej Brytanii jak w domu"

Od 1 stycznia 2021 r. startuje nowa promocja „W Wielkiej Brytanii jak w domu", dzięki której klienci Plusa i Plusha (Polkomtel) będą mogli nadal korzystać z usług w Wielkiej Brytanii tak jak do tej pory, czyli zgodnie z zasadą „Roam like at home", a pobyty na terenie tego kraju będą traktowane tak samo jak w państwach Unii Europejskiej.

Klienci Plusa i Plusha nadal mogą korzystać z usług w Wielkiej Brytanii (która przestaje być członkiem Unii Europejskiej) tak jak do tej pory, czyli zgodnie z zasadą „Roam like at home". Zapłacą tyle samo co do tej pory za korzystanie z połączeń głosowych, SMS-ów, MMS-ów i za usługi transmisji danych w ramach przyznanych pakietów roamingowych.

Wprowadzenie promocji „W Wielkiej Brytanii jak w domu” oznacza, że osoby korzystające w Polsce z połączeń głosowych czy SMS-ów bez limitu skorzystają z nich również w roamingu na terenie Wielkiej Brytanii, natomiast klienci bez pakietów za wszystkie usługi będą ponosić opłaty zgodnie z dotychczasowymi warunkami.

W przypadku usług transmisji danych, każdy abonent, który w kraju posiada w ramach oferty pakiet internetowy może w Wielkiej Brytanii korzystać z jego części w takiej samej wielkości, jak jest to określone dla roamingu w UE.

Promocja „W Wielkiej Brytanii jak w domu” utrzymuje też takie same zasady Polityki Uczciwego Korzystania, jak ma to miejsce w przypadku roamingu na terenie Unii Europejskiej.

Klienci Plusa zapłacą również tyle samo co przed 1 stycznia 2021 r. za międzynarodowe połączenia i wiadomości SMS z Polski do Wielkiej Brytanii.

Promocja „W Wielkiej Brytanii jak w domu” zostaje wprowadzona dla wszystkich klientów Plusa i Plusha korzystających z roamingu lub połączeń międzynarodowych w ofertach abonamentowych, mix oraz na kartę (prepaid).

Do grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu oprócz Polkomtelu i powiązanych z nim spółek należą m.in. Telewizja Polsat, Eleven Sports, a od lipca br. Grupa Interia. W trzecim kwartale br. grupa zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas