Prasa2020-05-06
3

Abonenci Plusa w ramach rachunku mogą płacić za prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła ułatwienie dla abonentów Plusa, którzy chcą kupić cyfrową subskrypcję dziennika. Mogą teraz płacić za prenumeratę razem ze swoim rachunkiem w Plusie, a na start dostaną miesięczny dostęp gratis.

Na Wyborcza.pl pojawiła się nowa forma płatności: klienci Plusa mogą dodać opłatę za subskrypcję serwisu do swojego rachunku za telefon komórkowy. W tym celu wystarczy wskazać opcję „Zapłać z Plus” podczas zakładania konta - bezpośrednio na stronie Wyborcza.pl/plus i przejść krótki proces weryfikacji. Dzięki usłudze „Zapłać z Plus” abonenci sieci będą mogli aktywować prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” bez przekazywania informacji o swojej karcie płatniczej czy kredytowej.

Na początek współpracy Wyborcza.pl przygotowała promocję, w której abonenci sieci otrzymają miesięczny dostęp do treści Wyborcza.pl w prezencie. Z opcji „Zapłać z Plus” może skorzystać każdy klient posiadający numer w Plus na abonament. Płatności i rozwiązania techniczne są realizowane dzięki rozwiązaniu DV Pass świadczonemu przez Digital Virgo.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-wyborcza-wsrod-uczestnikow-miedzynarodowego-programu-google-dot-rozwoju-cyfrowych-subskrypcji ##

To już trzeci operator telekomunikacyjny, który umożliwia swoim abonentom płacenie za dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” razem z rachunkiem. Pierwszy był Orange Polska, który umożliwił to już na początku marca br. Pod koniec marca taką opcję wprowadził Play.

Na koniec ub.r. z systemu cyfrowych subskrypcji „Gazety Wyborczej” korzystało 218 tys. użytkowników, o 47,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętny przychód miesięczny od subskrybenta, który kupił ofertę bezpośrednio na Wyborcza.pl, wynosił 14 zł. Agora podała, że w czasie epidemii koronawirusa liczba subskrybentów cyfrowych „GW” zwiększyła się o 20 tys. do ponad 240 tys.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, do której należy operator sieci Plus, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych przez nią usług zwiększyła się o 2,8 proc. do 17,39 mln, natomiast liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. do 5,64 mln.

Autor:jk

Więcej informacji:Plus, Gazeta Wyborcza, subskrypcja

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas