„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła ułatwienie dla abonentów Plusa, którzy chcą kupić cyfrową subskrypcję dziennika. Mogą teraz płacić za prenumeratę razem ze swoim rachunkiem w Plusie, a na start dostaną miesięczny dostęp gratis.
Na Wyborcza.pl pojawiła się nowa forma płatności: klienci Plusa mogą dodać opłatę za subskrypcję serwisu do swojego rachunku za telefon komórkowy. W tym celu wystarczy wskazać opcję „Zapłać z Plus” podczas zakładania konta - bezpośrednio na stronie Wyborcza.pl/plus i przejść krótki proces weryfikacji. Dzięki usłudze „Zapłać z Plus” abonenci sieci będą mogli aktywować prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” bez przekazywania informacji o swojej karcie płatniczej czy kredytowej.
Na początek współpracy Wyborcza.pl przygotowała promocję, w której abonenci sieci otrzymają miesięczny dostęp do treści Wyborcza.pl w prezencie. Z opcji „Zapłać z Plus” może skorzystać każdy klient posiadający numer w Plus na abonament. Płatności i rozwiązania techniczne są realizowane dzięki rozwiązaniu DV Pass świadczonemu przez Digital Virgo.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-wyborcza-wsrod-uczestnikow-miedzynarodowego-programu-google-dot-rozwoju-cyfrowych-subskrypcji ##
To już trzeci operator telekomunikacyjny, który umożliwia swoim abonentom płacenie za dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” razem z rachunkiem. Pierwszy był Orange Polska, który umożliwił to już na początku marca br. Pod koniec marca taką opcję wprowadził Play.
Na koniec ub.r. z systemu cyfrowych subskrypcji „Gazety Wyborczej” korzystało 218 tys. użytkowników, o 47,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętny przychód miesięczny od subskrybenta, który kupił ofertę bezpośrednio na Wyborcza.pl, wynosił 14 zł. Agora podała, że w czasie epidemii koronawirusa liczba subskrybentów cyfrowych „GW” zwiększyła się o 20 tys. do ponad 240 tys.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, do której należy operator sieci Plus, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych przez nią usług zwiększyła się o 2,8 proc. do 17,39 mln, natomiast liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. do 5,64 mln.