Internet2010-12-24
0

Po nieudanej próbie przejęcia Groupona, Google celuje w mniejsze serwisy

Google bardzo chce wejść na rynek zakupów grupowych online. Po nieudanej próbie przejęcia Groupona, internetowy gigant wziął na celownik mniejszych konkurentów rynkowego lidera.

Zaraz po tym jak Groupon odrzucił wartą 6 miliardów dolarów ofertę Google (więcej na ten temat), pojawiły się przypuszczenia, że firma z Mountain View zdecyduje się na budowę własnego tego typu serwisu od podstaw. Najwyraźniej jednak przyjęła ona inną strategię.

'New York Post' donosi, powołując się na anonimowe źródło, że Google prowadzi rozmowy z konkurencyjnymi ale mniej popularnymi niż Groupon serwisami na temat ewentualnego zakupu.

Na liście potencjalnych kandydatów do przejęcia przez Google wymienianych przez gazetę są takie strony jak wyceniana na 1 miliard dolarów LivingSocial oraz BuyWithMe. Z kolei serwis TechCrunch dodaje do nich firmę Whaleshark Media, do której należą serwisy Deals.com, CouponShare i Deals2Buy.

Autor:km

Więcej informacji:Groupon, Google

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas