Reklama2009-08-18
1

'Po pożyczkę do PKO BP'

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowejw PKO BP. Akcja podkreślająca zalety tej oferty obejmie równieżtelewizję.

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty kredytowejMax Pożyczka Mini Rata w PKO BP podkreśla, że dlakwot do 3 tys. zł przy zakupie ubezpieczenia od nieprzewidzianychzdarzeń losowych oprocentowanie wynosi 6,99 proc., natomiast dlakwot powyżej 3 tys. zł oraz dla tych do 5 tys. zł (przy zakupieubezpieczenia od nieprzewidzianych zdarzeń losowych) nie maprowizji. Przekaz pod hasłem "Po pożyczkę do PKO BP" zaznacza, żeto "oferta sprawdzona przez miliony Polaków".

PKOBPpozyczka

Akcja rozpoczęła się już w internecie (Wirtualna Polska, Onet,Interia, Bankier, o2, Nasza Klasa, komunikator Gadu-Gadu) orazoddziałach PKO BP (ulotki i plakaty), natomiast od początkuwrześnia będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN,TV4 i TVN7, TVP Info). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcalistopada - przygotowały agencje Lowe GGK iHYPERmedia (internet), a zakupem mediów zajmuje się dommediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:PKO BP

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas