Internet2019-04-23
15

Po rezygnacji Łukasza Grassa Business Insider szuka nowego redaktora naczelnego. Ruszyła rekrutacja

Łukasz GrassŁukasz Grass

Po odejściu Łukasza Grassa z funkcji redaktora naczelnego serwisu Business Insider Polska wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozpoczęło poszukiwania nowego kandydata na to stanowisko.

 

Informacja o odejściu Łukasza Grassa ze stanowiska redaktora naczelnego polskiej edycji Business Insidera pojawiła się po koniec marca br. Wynikało z niej, że Grass przestanie kierować BI z końcem kwietnia br., będzie jednak nadal nadal współpracował z serwisem. Odchodzący naczelny zapowiedział, że jego rezygnacja jest spowodowana chęcią dalszego rozwijania wydawnictwa, którego jest współwłaścicielem.

Naczelny z doświadczeniem

Już w momencie ogłoszenia rezygnacji Łukasza Grassa z kierowania polskim Business Insiderem RASP zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wydawnictwo będzie poszukiwało nowego naczelnego serwisu. Teraz ruszyła rekrutacja na to stanowisko.

W ogłoszeniu - opublikowanym w Praca.Wirtualnemedia.pl - wydawnictwo wymienia swoje oczekiwania wobec nowego naczelnego BI. Oto one:

Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą redakcji - zarządzanie i efektywne organizowanie pracy dziennikarzy, motywowanie i rozwijanie pracowników;
Zarządzanie całokształtem działań redakcyjnych, planowanie, koordynacja i nadzorowanie pracy redakcji Business Insider w zgodzie z ustaloną strategią;
Tworzenie i egzekucja strategii redakcyjnej serwisu;
Odpowiedzialność za całość bieżącej pracy, podejmowaną tematykę i jakość treści tworzonych przez redakcję Business Insidera;
Reprezentowanie redakcji na zewnątrz oraz aktywny udział w projektach podejmowanych przez Ringier Axel Springer i poszczególne marki.

Wymagania:
Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami, budowaniu zaangażowania, motywacji i pociągania za sobą zespołu dzięki umiejętności tworzenia atrakcyjnej wizji i strategii działania;
Perfekcyjna znajomość tematyki biznesowej i konsumenckiej;
Doskonała znajomość rynku medialnego w Polsce;
Bardzo dobra znajomość specyfiki pracy redakcji; umiejętność długofalowego planowania pracy redakcji;
Wrażliwość społeczna, dociekliwość w analizie podejmowanych tematów;
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i efektywna komunikacja;
Płynna znajomość jęz. angielskiego.

Kandydaci chcący wysłać swoje zgłoszenie mogą to zrobić za pośrednictwem formularza zamieszczonego w internecie. Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Business Insider Polska zanotował 5,4 mln realnych użytkowników i 31,37 mln odsłon.

Autor:ps

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas