Reklama2011-09-13
2

„Pociąg do miejsc” w jubileuszowej kampanii PKP Intercity

15 września w radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszy wizerunkowa kampania reklamowa z okazji 10-lecia PKP Intercity. Akcję spółka przygotowała wspólnie z firmami LSCG, K2 i Equinox Polska.

Jubileuszowa kampania PKP Intercity będzie przede wszystkim promować fanpage „Pociąg do miejsc” na Facebooku. Przeprowadzony tam zostanie konkurs, w którym będzie można wygrać 3 652 bilety na przejazdy pociągami PKP Intercity kategorii Express InterCity i Express.

Kampania - zaplanowana do końca października - w internecie obejmie też reklamy na dużych portalach (m.in. wp.pl, gazeta.pl, onet.pl) oraz mniejszych stronach skierowanych do studentów i osób z branży biznesowej. Ponadto akcja będzie prowadzona w radiu (stacje ogólnopolskie i lokalne, m.in. Radio ZET, Trójka, Radio PIN, TOK FM, Antyradio), prasie („Polityka”, „Forum”, „Angora” i „Newsweek”) oraz na outdoorze (nośniki w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie i aglomeracji katowickiej).

Kreację kampanii przygotowała agencja LSCG, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja K2, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.

 

Autor:tw

Więcej informacji:PKP, PKP Intercity

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas