Reklama2012-07-04
2

Poczta Polska komiksowo reklamuje Ekspres Pieniężny

W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Ekspresu Pieniężnego wprowadzonego do oferty Poczty Polskiej. Akcję przygotowały agencja S4 i dom mediowy MasterMind.

Kampania Ekspresu Pieniężnego podkreśla, że usługa ta umożliwia przekazanie środków w kilku wariantach czasowych, nawet już po 30 minutach od nadania. Pieniądze są odbierane przez wskazaną osobę w wybranym urzędzie pocztowym w całej Polsce lub doręczane jej przez listonosza pod wskazany adres.

Poszczególne reklamy są utrzymane w stylistyce komiksu o superbohaterze. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości Ekspresu Pieniężnego oraz zakomunikowanie jego szybkości i bezpieczeństwa.

Akcja obejmuje prasę (reklamy w kilkunastu magazynach, cykl komiksów w jednym z tygodników), outdoor (nośniki w całej Polsce) oraz placówki Poczty Polskiej. Kreację kampanii przygotowała agencja S4, a doborem, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MasterMind.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas