PR2022-01-18
8

Były działacz młodzieżówek Kukiz ’15 i PiS rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej

Daniel Witowski, fot. Poczta PolskaDaniel Witowski, fot. Poczta Polska

Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski, poprzednio pracujący w Państwowej Agencji Atomistyki, były szef Klubu Młodych Kukiz ‘15 i działacz warszawskiej młodzieżówki PiS.

Poczta Polska informuje w komunikacie, że właśnie rozdzielono w niej funkcje kierownika działu komunikacji i rzecznika prasowego. Ponadto biurze ładu korporacyjnego przekazano kompetencje z zakresu szeroko rozumianego marketingu wizerunkowego.

Justyna Siwek, która rzeczniczką Poczty Polskiej była od jesieni 2017 roku, będzie teraz szefową połączonego działu komunikacji, który będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Kim jest Daniel Witowski

W komunikacie podano, że Daniel Witowski jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej oraz Państwowej Agencji Atomistyki (jako główny specjalista i kierujący zespołem ds. informacji i komunikacji, pełnił też funkcję rzecznika prasowego).

- Poczta Polska przechodzi proces intensywnej transformacji, której celem jest dostosowanie profilu działalności Spółki do realiów cyfryzującego się świata. Realizujemy obecnie wiele strategicznych projektów, o których pragniemy rzetelnie informować opinię publiczną, a docelowo - naszych Klientów. To oni bowiem będą beneficjentami zmian, jakie wprowadza Poczta - zapowiada Witowski.

W 2017 roku Daniel Witowski został szefem Klubu Młodych Kukiz ’15. W sierpniu 2019 roku przeszedł do warszawskich struktur Forum Młodych PiS.

- Daniel, witamy na pokładzie i życzymy powodzenia. Twoje dotychczasowe doświadczenie na pewno przyda nam się w kampanii! - informowano na fanpage’u młodzieżówki PiS.

 

Poczta Polska z działem promocji marki zamiast biura marketingu

W styczniu w Poczcie Polskiej utworzono nowy dział promocji marki. Przejął on częściowo kompetencje dotychczasowego biura marketingu.

Nowa jednostka odpowiada m.in. za nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej w Grupie Poczty Polskiej, realizację projektów korporacyjnych i promujących markę oraz organizację wydarzeń.

- Zmiany w obszarze PR i marketingu korporacyjnego to część reorganizacji centrali Spółki, która ma na celu integrację dotychczas rozproszonych funkcji i kompetencji. Połączenie obszaru komunikacji z całym spektrum zadań z zakresu promocji marki wpłynie pozytywnie na budowanie wizerunku Poczty, jako firmy z tradycjami, ale śmiało wchodzącej w obszar nowych technologii, coraz nowocześniejszej, przechodzącej transformację cyfrową i zaangażowanej społecznie - podkreśla Aleksandra Paulska, zastępca dyrektora biura ładu korporacyjnego ds. komunikacji Poczty Polskiej.

Poczta Polska jest największym operatorem w kraju - zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych.

W listopadzie br. Ministerstwo Aktywów Państwowych podjęło decyzję o dokapitalizowaniu Poczty Polskiej kwotą 190 mln zł. Środki mają zostać przeznaczone na realizację projektu Architektury Sieci Logistycznej (ASL).

Autor:tw

Więcej informacji:Poczta Polska, Daniel Witowski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas