Reklama2012-11-13
0

„Poczuj smak pasji” w kampanii mrożonek Hortex (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa mrożonych warzyw i owoców marki Hortex. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo, Chimney i MEC.

Prowadzona od 12 listopada kampania mrożonek Hortex pokazuje bohatera, którego pasją jest gotowanie. Prezentuje on odbiorcom, w jaki sposób przygotowywane są mrożone warzywa i owoce Hortex, oraz podkreśla, że nie zawierają one żadnych konserwantów ani sztucznych dodatków.

Celem akcji jest budowanie wizerunku marki Hortex jako lidera i eksperta na rynku mrożonek.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (30-sekundowa reklama i product placement) oraz prasie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, spot telewizyjny wyreżyserował Antoni Nowakowski, wyprodukowało studio Mojo, a postprodukcją zajęło się studio Chimney. Natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:mrożonki, Hortex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas