Prasa2022-09-09
4

„Zwierciadło” wystartowało z podcastami. Wśród autorów – Katarzyna Miller

Miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) ruszył z ofertą podcastową. Wśród audycji znajdą się rozmowy o psychologii, wychowaniu, kulturze, podróżach i dobrym życiu. W gronie autorów - m.in. Katarzyna Miller, Joanna Oleszyk i Alina Gutek.

Niemal co trzeci polski internauta słucha regularnie podcastów - tak wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez Tandem Media.  - Wiemy, że wśród nich są stali czytelnicy magazynów „Zwierciadło”, „Sens” oraz portalu zwierciadlo.pl. To zobowiązuje - mówi Magda Rosłaniec, redaktor prowadząca portal. - By odpowiedzieć na te potrzeby, przygotowaliśmy kilka serii podcastów o tematyce, za którą nasi czytelnicy cenią nas najbardziej.

Podcastów Zwierciadła można słuchać na: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, a także na zwierciadlo.pl oraz YouTube. Wśród audycji udostępnianych na stronie znalazł się cykl „Przerwa na kawę z Kasią Miller”, w którym redaktor naczelna „Zwierciadła”, Joanna Olekszyk rozmawia z psychoterapeutką Katarzyną Miller o pozytywach życia. „W czułym zwierciadle” to cykl podcastów o zdrowiu psychicznym, w którym Małgorzata Serafin zaprasza do rozmów ekspertów oraz osoby, które doświadczyły kryzysu psychicznego, zdecydowały się na diagnozę, terapię, a dziś dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, że życie z zburzeniami nie wyklucza.

Alina Gutek, zastępca redaktor naczelnej miesięcznika, w swoim podcaście „Dylematy mamy i taty” w imieniu rodziców zadaje pytania wybitnym ekspertom od spraw wychowaniu. Zaś o podróżach w kontekście różnic kulturowych, rozmawiają Monika Stachura i Tomasz Sobierajski, socjolog.

Podcasty realizowane są we współpracy ze Studiem PLAC, które odpowiada za nagranie oraz pełną produkcję. Wydawca włączył podcasty i realizacje wideo do oferty reklamowej. Start projektu wsparty jest kampanią radiową: w Radio RMF FM,, prasową: w miesięczniku SENS, tygodniku Polityka,  internetową na portalu Onet.pl, zwierciadlo.pl oraz na FB: Zwierciadło i partnerów projektu. Kampanię przygotował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.

W drugim kwartale br. miesięcznik „Zwierciadło” notował średnią sprzedaż na poziomie 81 450 egz. To zaledwie o 94 egzemplarze mniej od lidera, którym był magazyn „Twój Styl”. 

Autor:jk

Więcej informacji:Zwierciadło, Podcasty

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas