Reklama2013-05-07
19

„Podziel się radością” - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)

W ramach startującej kampanii Coca-Coli „Podziel się radością” na puszkach i butelkach tego napoju zamiast logo znajdą się popularne polskie imiona i pseudonimy. Wspierają to działania reklamowe, za które odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.

Przez najbliższe cztery miesiące na butelkach i puszkach Coca-Coli zamiast logo tej marki znajdą się ponad 150 najpopularniejszych imion w Polsce, a także popularne ksywki. - Te imiona są używane przez blisko 90 proc. osób w wieku 12-29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowania ich w polskim społeczeństwie - opisuje Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.



Celem kampanii jest umożliwienie konsumentom przekazywania sobie nawzajem dużej dawki pozytywnych emocji a także ułatwienie relacji międzyludzkich. Akcję poprzedził emitowany od końca kwietnia spot Coca-Coli pod hasłem „Ruch to radość” (obejrzyj go).

Natomiast Kampania pod hasłem „Podziel się radością” będzie prowadzona w mediach do końca sierpnia, obejmując telewizję (najważniejsze stacje, m.in. TVN i Polsat), internet (w tym media społecznościowe i blogosfera) oraz outdoor (interaktywne formaty). Wszystkie reklamy będą pokazywać przygody młodych ludzi dzielących się Coca-Colą. Ponadto akcja obejmie punkty sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej (samplingi, promocje, materiały POS).



Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, za działania w internecie odpowiadają agencje K2 i Next, media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
 

Autor:tw

Więcej informacji:Coca-Cola

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas