Reklama2019-06-19
0

Pogoda, „Wiadomości” i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP

W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2.

Najdroższy 30-sek. spot w TVP1 w lipcu kosztuje 34,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Jest to stawka dla reklamy emitowanej przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody. W dni powszednie jest taniej – maksymalna cena wynosi 29,6 tys. zł.

26,7 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy transmisjach z Letniego Grand Prix w skokach, które odbędą się w Wiśle 20 i 21 lipca br.

Maksymalna cena za spot przy programie „Alarm” wynosi 15,7 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 14,4 tys. zł.

Za reklamę przy serialu „Ojciec Mateusz” w czwartkowy wieczór trzeba zapłacić 16,3 tys. zł, a przy pokazywanym w piątki „Echo serca” -15,2 tys. zł. Tylko 200 zł mniej kosztuje natomiast reklama przy serialu „Komisarz Alex” pokazywanym w sobotnie wieczory. Najtańsze są spoty przy „Leśniczówce”, gdzie maksymalna stawka nie przekracza 12,3 tys. zł.

Spoty przy „Wiadomościach” wyceniono na maksymalnie 30,8 tys. zł w dni powszednie (w niedziele nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie informacyjnym . Z kolei cena przy serwisie sportowym nie przekracza 18,6 tys. zł w dni robocze i 16,4 tys. zł dla wydań niedzielnych.

W TVP2 najwyższe stawki dotyczą reklam, które zostaną wyemitowane przy sobotnich i niedzielnych transmisjach z muzycznych imprez. 7, 14, 21 i 28 lipca Dwójka pokaże „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Na spot przy tych transmisjach trzeba wydać 21,5 tys. zł.

24,4 tys. zł kosztuje reklama przy „Festiwalu Muzyki i Kultury Romów w Ciechocinku” (20 lipca) iprzy „Festiwalu Muzyki lat 90. w Lubinie” (27 lipca).

Maksymalna cena dla reklamy, która pojawi się przy głównym wydaniu „Panoramy” wynosi z kolei 18,8 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako drugi po TVN Media ogłosiło cennik reklamowy na lipiec. TVN obniżyło średnią cenę cennikową rok do roku o 11 proc. w związku ze spodziewanym na poziomie 10 proc. spadkiem oglądalności w lipcu br.

Autor:bg

Więcej informacji:TVP, Biuro Reklamy, cennik, TVP1, TVP2

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas