Reklama2012-11-08
0

„Pokaż język gorączce” - Apap Junior i Direct reklamowane w telewizji (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamowa wprowadzona właśnie do sprzedaży leków Apap Junior i Apap Direct (USP Zdrowie). Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.

Udostępnione właśnie w sprzedaży Apap Junior i Apap Direct to leki przeciwbólowe i przeciw gorączkowe w formie truskawkowo-waniliowych granulek, które można przyjmować bezpośrednio na język, bez konieczności popijania. Apap Direct jest skierowany do osób aktywnych, które szukają leków poręcznych w użyciu w każdym miejscu i momencie. Natomiast Apap Direct ma formę saszetek i może być zażywany przez dzieci od 4. roku życia.

 

Apap Junior i Apap Direct wspierają 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Apap, Apap Junior, Apap Direct

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas