Reklama2022-11-09
0

Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.

Celem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.

Bohaterką spotu jest energiczna wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły.

- Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem - mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Emisję spotu zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.

 

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas