Prasa2014-04-04
2

Polacy najchętniej kupują „Tele Tydzień” i tygodniki plotkarskie (Top 63)

W styczniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 913 776 egz. i w porównaniu do stycznia 2013 roku była niższa o 0,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się w skali roku o 12,08 proc. do poziomu 624 686 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma poszła do góry o 6,04 proc. do poziomu 390 885 egz.

Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 343 130 egz., po wzroście o 12,21 proc.

Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia, wynoszący 6,50 proc. do 314 147 egz. W styczniu ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.

Ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w top 10 znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas