Reklama2018-07-24
2

Politan wprowadza na rynek markę środków chemicznych Sensit

Firma Politan, właściciel takich marek, jak Gosia, Amigo i Helios wprowadziła na rynek chemii gospodarczej brand Sensit. Za jej launch, m.in. identyfikację wizualną, odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Sensit to marka środków chemicznych: płyny czyszczące do podłóg, emulsje do ochrony i nabłyszczania podłóg i spraye do rozwiązywania domowych problemów. Produkty powstały na bazie nowych technologii opracowanych w efekcie przeprowadzonych badań rynku. Produkt już jest w sprzedaży.

- W ciągu ostatnich dwóch lat nastąpił bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów do pielęgnacji obuwia marki Helios. Przede wszystkim kluczowe były rozbudowa oferty i dotarcie do nowych klientów. Doszliśmy do wniosku, że chemia gospodarcza potrzebuje nowego mocnego otwarcia. Aby profesjonalnie przygotować się do tego procesu, podjęta została decyzja o równoległym uruchomieniu rozbudowanego procesu badawczego oraz projektów wdrożeniowych. Tak powstała marka Sensit - komentuje Radomir Buksza, brand manager w Politan.

Dla serii nowych produktów wybrano nazwę Sensit, bo brzmi kobieco i zmysłowo, odnosząc się jednocześnie do sfery estetyki i uczuć.

Za launch marki odpowiada agencja Schulz brand friendly, która przygotowała kompleksowe badania, a następnie na ich podstawie opracowała strategię marki oraz jej identyfikację wizualną. Nie podano, czy Sensit zostanie wsparta szeroką kampanią reklamową.

Politan współpracuje z agencją Schulz brand firendly od dłuższego czasu. Wiosną br. dotychczasową umowę przedłużono na kolejny rok.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas