Prasa2016-03-24
13

„Polityka” z odświeżoną szatą graficzną i winietą. Nowa cena

Tygodnik „Polityka” wprowadził zmiany w swojej szacie graficznej i winiecie. - Nasz zespół graficzny starał się, aby „Polityka” zyskała na elegancji, a jednocześnie stała się przyjaźniejsza, bardziej komfortowa do czytania - uzasadnia redakcja pisma.

W „Polityce” zmieniono czcionkę, którą zapisane są na poszczególnych stronach nazwy działów i rubryk oraz nazwiska autorów, a także towarzyszące temu symbole. W krótszych tekstach pojawiły się krótkie lidy pogrubioną czcionką, a w dłuższych kolumny z tekstem nie są oddzielone pionowymi kreskami.

Nieznacznie zmieniona została też winieta tygodnika

- Nasz zespół graficzny starał się, aby „Polityka” zyskała na elegancji, a jednocześnie stała się przyjaźniejsza, bardziej komfortowa do czytania. To nie rewolucja, wszystko jest w gazecie na swoim miejscu, ale mamy wrażenie, że to miejsce zrobiło się ładniejsze - tłumaczy redakcja w nowym numerze tygodnika. - To i owo będziemy jeszcze doskonalić, bo gazetę, jak dom na wiosenne Święta, trzeba czasem przewietrzyć i odświeżyć - zaznaczają redaktorzy.

W listopadzie ub.r. szatę graficzną znacząco zmienił „Newsweek Polska”.

Od tego wydania wzrosła też cena tygodnika "Polityka" - z 5,90 do 6,90 zł. Od poniedziałku - również o złotówkę -  więcej trzeba zapłacić za "Newsweek Polska".

Według danych ZKDP w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Polityka” wynosiła 124 983 egz.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas