Telewizja 2017-04-26
10

Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych. 4fun Dance na podium

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV. Największy spadek udziału odnotowała Eska TV, która wypadła z miejsca 2. na 9. Z kolei najwięcej zyskało TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2017 roku wyniósł 0,68 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 18,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Stars.TV.

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV, którego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym w zeszłym miesiącu wyniósł 0,14 proc., po spadku o 6,67 proc. Stacja ta w rankingu awansowała z miejsca czwartego.

Podium, po awansie z siódmej lokaty, uzupełnia kanał 4fun Dance. Jego średni udział w marcu br. zwiększył się o 71,43 proc. do 0,12 proc.

Czołową piątkę uzupełniają: należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music (spadek o 20 proc. do również 0,12 proc. udziału) oraz Stars.TV (0,07 proc. udziału; bez zmian).

Największym wzrostem pochwalić się mogło TO!TV, którego średni udział zwiększył się czterokrotnie do 0,05 proc. (kanał ten awansował z pozycji 13. na 9.).

Zdecydowanie najwięcej straciła z kolei Eska TV, która spadła z miejsca 2. na 11. Jej udział zmniejszył się o 91,11 proc. do 0,04 proc. Kanał ten jednak od 28 września ub.r. w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zastąpiony został przez rozrywkową 8TV. Od tego dnia Eska TV dostępna jest w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 21,48 proc., wyniósł 1,06 proc.

Na drugiej lokacie uplasował się kanał 4fun Dance (0,28 proc. udziału; wzrost o 180 proc.), który przed rokiem był ósmy. Ostatnie miejsce podium należało do 4FunTV (0,27 proc.; w dół o 6,90 proc.).

Największym wzrostem (o 600 proc. do 0,07 proc.) też pochwalić się mógł kanał TO!TV, a najwięcej również i w tym ujęciu straciła Eska TV - jej wynik zmalał o 89,77 proc. do 0,09 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas