W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej stracił kanał VH1.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2016 roku wyniósł 0,97 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 1,61 proc. do 0,61 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z pozycji czwartej. Jej udział zwiększył się o 17,65 proc. do poziomu 0,20 proc.
Na czwarte miejsce z kolei spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 23,81 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 6.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,01 proc., zanotowała stacja VH1, która w zestawieniu spadła z lokaty 11. na 14. - ostatnią.
Telewizja
|
TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
|
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 0,61 proc., wyniósł 1,64 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,05 proc. udziału, w dół o 2,78 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,34 proc.; + 25,93 proc.).
Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,04 proc.) pochwalić się mogło Muzo.tv. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (66,67 proc.) też stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,02 proc.
Zobacz tabelę