Telewizja2016-01-26
4

Polo TV zwiększyło przewagę na Eska TV w 2015 roku. Disco Polo Music o 60 proc. do góry

W ub.r. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Vox Music TV, a najwięcej straciły ex aequo stacje: ITV i 4fun Fit & Dance.

Średni dobowy udział naziemnego kanału Polo TV w 2015 roku wyniósł 0,86 proc. W porównaniu do poprzedniego roku wzrósł on o 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni roczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 17,74 proc. do 0,51 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 15 proc. do poziomu 0,17 proc.

Tuż za podium uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music (nadająca od 1 maja 2014 roku), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w całym 2015 roku uplasował się na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 60 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła jednak stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,04 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 9.).

Największy spadek, wynoszący 50 proc., ex aequo zanotowały dwie stacje: ITV (w zeszłym miesiącu kanał ten miał 0,05 proc. udziału; spadł on z pozycji 5. na 8.) i 4fun Fit & Dance (0,03 proc. udziału; w dół z lokaty 9. na 10.; do 25 czerwca ub.r. stacja ta nazywała się TV.Disco).

Zobacz tabelę

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w ub.r. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 19,64 proc., wyniósł 1,34 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,92 proc. udziału, w dół o 14,02 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; - 11,11 proc.).

Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,08 proc.) pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, a najwięcej (62,50 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,06 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas