Reklama2017-05-09
0

Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)

Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny.

W kampanii cztery kategorie produktów własnych Polomarketu przedstawiane są jako osobne światy: nabiału to Mleczna Polana, owoce i warzywa - Zaczarowany Ogród, mięsa i wędliny - Rzeźnik Szymon, a pieczywo i ciasta - Wypiekarnia i Ciachownia.

Każdy ze spotów dotyczy jednej z kategorii produktów. Pokazywane jest, jak są one wytwarzane. Wprowadzono też nowe opakowania produktów, każda kategoria ma własne logo.

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (m.in. na Facebooku i YouTubie), prasie oraz samych sklepach Polomarket (ekrany z systemem digital signage, gazetki, materiały POS).

 

Strategię i kreację kampanii we własnym zakresie przygotował Polomarket. Przy projektowaniu opakowań produktów oraz produkcji spotów firma współpracowała z zewnętrznymi podmiotami.

Autor:tw

Więcej informacji:Polomarket

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas