Reklama2016-10-05
1

Polpharma wybrała Cut The Mustard do reklamowania Metafenu

Butik kreatywny Cut The Mustard, założona przez byłych pracowników VML Poland, wygrał przetarg na komunikację środka przeciwbólowego Metafen, produkowanego przez Polpharmę.

W ramach współpracy Cut The Mustard będzie odpowiadać za stworzenie nowej platformy komunikacji Metafenu w telewizji i internecie. W przetargu na obsługę marki brało udział pięć agencji. Ich nazw nie ujawniono.

Przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną Metafenu Polpharma rozpoczęła w lipcu br. Dotychczas firma współpracowała w tym zakresie z agencją K2, która przygotowała reklamy z udziałem Andrzeja Bula.

Obsługą mediową Polpharmy zajmuje się z kolei MediaCom Warszawa.

Cut The Mustard to butik oferujący nie tylko strategię i kreację, ale także pełną realizację kampanii reklamowych. Firmę założyli w lipcu tego roku Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski, wcześniej związani z agencją VML Poland.

Autor:bg

Więcej informacji:Polpharma, Cut The Mustard, Metafen

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas