Telewizja2012-10-09
8

Polsat goni TVN, Dwójka znów przed Jedynką

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zajęła TVN. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 1 do 7 października br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,06 pkt. proc. do 15,95 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,86 pkt. proc. do 15,57 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 13,51 proc. (po spadku o 0,58 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,08 proc., spadek o 0,13 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który zyskał tutaj 1,29 pkt. proc. do 18,08 proc. udziału. Na drugie miejsce spadła TVN, po spadku udziału o 0,53 pkt. proc. do 17,33 proc. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP2 (10,14 proc.; pomimo spadku o 0,37 pkt. proc.), spychając z podium TVP1 (10,04 proc.; - o 0,56 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,38 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,64 mln), „Ojciec Mateusz” (4,98 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,47 mln).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.10-07.10.2012 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.10-07.10.2012 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas