Reklama2011-11-03
1

Polsat i TVN więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej (TOP 20 w br.)

Od stycznia do października br. Polsat zarobił z reklam 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej i wyprzedził TVN, którego wpływy reklamowe wzrosły w skali roku o 4,6 proc. Które stacje zyskały, a które straciły najwięcej?

Z danych TNS OBOP wynika, że cennikowe przychody reklamowe Cartoon Network zwiększyły się w skali roku aż o 66,5 proc. Natomiast po ponad 40 proc. więcej niż rok wcześniej zarobiły z reklam National Geographic Channel i Disney XD.

>>> Reklama telewizyjna w październiku: Polsat i TVN w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół

Z drugiej strony wpływy reklamowe TV Puls były aż o 70,6 proc. mniejsze niż przed rokiem. Po kilkanaście mniej procent mniej zarobiły z reklam AXN, MTV Polska i 13th Street. Natomiast wśród stacji ogólnopolskich spadki przychodów reklamowych zanotowały TVP 1 i TVP 2.


Autor:tw

Więcej informacji:reklama telewizyjna, TNS OBOP

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas