W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 stycznia 2013 roku spadł o 0,19 pkt. proc. do 14,45 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 13,29 proc. Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała TVN z wynikiem na poziomie 12,29 proc. (po wzroście o 1,45 pkt. proc.). Z kolei na czwarte miejsce spadła TVP2 (11,36 proc., w dół aż o 1,79 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się już jednak Polsat, który zyskał tutaj 0,66 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po wzroście udziału o 0,30 pkt. proc. do 12,57 proc. Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 0,60 pkt. proc. do poziomu 10,86 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,42 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 4+
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 16-49