Reklama2009-08-06
0

Polsat liderem, na papierze VIVA wyprzedziła TVP 2

Liderem wpływów reklamowych w lipcu 2009 r. była telewizja Polsat.Stacja zarobiła cennikowo 137 mln złotych, drugie miejsce przypadłoTVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła sięVIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Procter and Gamble,Unilever, Polkomtel i Danone.

Wpływy z reklam Polsatu w lipcu br. wyniosły137 mln zł i były o 12,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 101 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 80 mln zł, czyli o 20 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu - odnotowała wzrostwpływów z reklam o  1 proc. do poziomu 38 mln zł.

Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 38,4 mln zł i były o 157 proc. wyższe niż rok temu.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Procter and Gamble utrzymał pozycjęlidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały wlipcu 2009 r. firmy Procter and Gamble, Unilever, Polkomtel iDanone.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę



Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest jużmonitorowana

Autor:masz

Więcej informacji:reklama telewizyjna, tns obop

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas