Telewizja2014-08-12
5

Polsat liderem, TVP2 śrubuje swój niechlubny rekord. „Wiadomości” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 4 do 10 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 11,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,29 pkt. proc. i wyniósł 10,63 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,07 proc., po spadku o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która jeszcze bardziej wyśrubowała swój najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (tylko 6,25 proc.; w dół o 0,15 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (4,14 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Info (3,71 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVN24 (3,57 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Puls 2 (1,91 proc.; bez zmian), TTV (1,42 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polsat News (1,30 proc.; + 0,13 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,22 proc.; + 0,06 pkt. proc.) TV6 (1,01 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVP Sport (0,91 proc.; + 0,61 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zmniejszył się z 38,49 proc. do 38,33 proc.

Zobacz tabelę

 

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas