Telewizja2015-04-21
5

Polsat liderem tygodnia, TVP2 wyprzedziła TVP1 w grupie komercyjnej

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 12,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,30 pkt. proc. i wyniósł 11,88 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,34 proc., po wzroście o 0,35 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,98 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,52 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TTV (1,46 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,21 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TV6 (1,20 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,02 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Nickelodeon (0,85 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,81 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,69 pkt. proc. do 14,53 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 12,95 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Dwójki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 0,10 proc., wyniósł 7,96 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,81 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas