Telewizja2016-10-17
21

Polsat liderem tygodnia, „Wiadomości” z najwyższą widownią od stycznia

Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz mecz Polska-Armenia. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 10 do 16 października 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 10 października oglądało 6,44 mln widzów, co przełożyło się na 39,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął eliminacyjny mecz piłki nożnej do MŚ. Spotkanie Polska-Armenia na antenie Polsatu śledziło średnio 6,32 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 38,23 proc.

Podium uzupełnia serial „Ranczo”, który 16 października na antenie Jedynki oglądało 5,24 mln widzów, co dało stacji 30,24 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się pokazany 12 października odcinek medycznego serialu „Na dobre i na złe”. Produkcję tę w Dwójce śledziło 4,76 mln widzów (30,22 proc. udziału).

Pierwszą piątkę uzupełnia „Rolnik szuka żony” TVP1 (4,74 mln widzów; 29,96 proc. udziału; emisja 16 października).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 16 października obejrzało 4,31 mln widzów (najwyższa widownia od stycznia br.). Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 3,52 mln widzów (emisja tego samego dnia). 3,31 mln oglądających miał pokazany również 16 października „Teleexpress”.

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (3,39 mln widzów; emisja 15 października w TVN; 11. pozycja w zestawieniu).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był tutaj mecz Polska-Armenia, który 11 października oglądało średnio 3,14 mln osób (44,67 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” z 10 października (2,30 mln widzów; 34,49 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,76 mln widzów; 25,49 proc. udziału).

W czołowej piątce znalazły się jeszcze „Fakty” (1,49 mln; 24,55 proc.) i „Mam talent!” (1,48 mln; 23,13 proc.).

Zobacz tabelę

 

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas