W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 13,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 12,30 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,35 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,84 proc.; w dół o 0,14 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,37 proc.; + 0,28 pkt. proc.), Polsat 2 (1,46 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polo TV (0,83 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera również uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,67 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 13,05 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 0,34 proc., wyniósł 8,15 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,73 proc.).
Zobacz tabelę- 1
- 2