Telewizja2015-09-15
5

Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas