Telewizja2013-01-22
5

Polsat nowym liderem, duży spadek TVP1. „Na dobre i na złe” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Na pozycję lidera oglądalności w okresie od 14 do 20 stycznia 2013 roku awansował Polsat, którego udział jednak spadł o 0,27 pkt. proc. do 13,00 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z kolei na drugie miejsce spadła TVP1, której udział w rynku zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 1,50 pkt. proc. do 12,97 proc. Ostatnią pozycję podium zajęła TVN z wynikiem na poziomie 12,84 proc. (po wzroście o 0,55 pkt. proc.). Z kolei czwarte miejsce należało do TVP2 (10,90 proc., w dół o 0,45 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał Polsat, który stracił tutaj 0,54 pkt. proc. do 14,49 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po wzroście udziału o 1,05 pkt. proc. do 13,62 proc. Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 1,14 pkt. proc. do poziomu 9,76 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (5,82 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „Na dobre i na złe”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.01.2012 - 20.01.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.01.2012 - 20.01.2013 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas