Telewizja2016-02-02
7

Polsat nowym liderem, kolejny rekord Polsatu Sport. „M jak miłość” wygrało z meczami piłki ręcznej

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Również wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 do 31 stycznia 2016 roku zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 12,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. i wyniósł 11,70 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,30 proc., po wzroście o 0,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,29 proc.; w dół o 0,02 pkt. proc.).

Kolejnym rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu w zestawieniu top 20 pochwalić się mógł Polsat Sport (1,25 proc.; do góry o 0,16 pkt. proc.). Stacja ta jednak relacjonowała ME w piłce ręcznej.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,94 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,68 proc., po wzroście o 0,53 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,51 proc., po stracie o 1,43 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,02 pkt. proc. do 7,17 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas