W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 października 2014 roku zwiększył się o 1,24 pkt. proc. do 13,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 13,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,61 proc., po wzroście o 0,04 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; bez zmian).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,75 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Polsat Sport (1,07 proc.; + 0,59 pkt. proc.), Polsat News (0,98 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,75 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera również awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,31 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 14,87 proc.
Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - wzrost o 0,12 pkt. proc. do 7,62 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (w dół o 0,09 pkt. proc. do 7,34 proc.).
- 1
- 2