Telewizja2015-09-08
1

Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 sierpnia do 6 września 2015 roku zwiększył się o 2,43 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,01 pkt. proc. i wyniósł 11,25 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który w poprzednim tygodniu był liderem. Wynik tej stacji to 10,82 proc., po jednak wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,72 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 4,42 pkt. proc. do 43,51 proc.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,71 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,81 pkt. proc. do 12,66 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,61 proc., po wzroście o 0,09 proc. Zaś na czwartej lokacie znalazła się Jedynka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,12 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas